10 kwietnia 2017

Notatnik / pamiętnik / notes

Notatnik / pamiętnik / notes
zapłaciłam 9,98$
zamówiony 22.01, dotarł 3.03

LINK: https://goo.gl/jmu9FT





Jakoś tak od dłuższego czasu marzył mi się notes, pamiętnik, cokolwiek, gdzie można zapisywać wszystkie schizy codziennego dnia. Te z papierniczego kompletnie mi sie nie podobały, nie miały charakteru. Nie wiem - miałam jakaś ogólna fazę na stare, zużyte pamiętniki, co miały charakter w okładce, nie w treści. Zastanawiam się, czy ktoś zrozumie o co mi chodzi 😂

Przeglądałam te typowo z sagi HP - tez wyglądały wyśmienicie, jak starocia. Patrząc na okładkę czułam, ze jest w nich jakaś historia! Poszarpane krawędzie i inne duperele. Gdzieś ta faza od kilku lat się u mnie objawiała, kiedy jeszcze nie znałam Ali. Ale to były zle czasy 😂

Do sedna - notes jest przecudowny. Wzięłam wersje ze złotymi kartkami, bardziej mi się podobała od zwykłych białych. Te wyglądają prawie jak strony w starych książkach. 🤔


Przypomina mi takie stare śpiewniki kościelne, nawet wykonanie podobne do takiego, co posiada moja babcia. W opisie aukcji jest, ze pokrycie skórzane, nie wiem jak to sprawdzić, wiec nie potwierdzę ani nie zaprzeczę. Ma dwie wstążeczki, jak w prawdziwym pamiętniku! (wspomnień czar, jak koleżanka oddawała pamiętnik ze swoim wpisem i taka wstążeczką oznaczała gdzie dokładnie trzeba patrzeć 😍) Wykonany solidnie, kartki nie wypadają, można je wyrwać a jak wyrwiemy, to pozostałe zostają na swoim miejscu.




Mam nadzieje, ze nikt się do niego nie dorwie pod moja nieobecność, nie zobaczy co ja tam zapisuje - od wydatków koniecznych, czyli CO KUPIĆ NA ALI, ile żarcia koty zjedzą w tym miesiącu, po czarna listę, która z każdym dniem się powiększa 😈 jest dobrze schowany 😂

Ps. Naprawdę, pisząc to, nie byłam na haju. Jedynie o jednej mocnej kawie. Chyba strzelę druga, wtedy juz kompletnie odlecę. 😂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz