01 kwietnia 2017

Opaska do spania - kr贸liczek

Opaska do spania - kr贸liczek 馃尭
zap艂aci艂am 5,98$ (mobilnie)
zam贸wiona 27.02, dotar艂a 20.03

LINK: https://goo.gl/uv7cw5



Kupi艂am sobie szara pi偶am臋 na zalando i postanowi艂am ja prze艂ama膰 jakim艣 fajnym dodatkiem. Moja poprzednia maska pow臋drowa艂a do mamy, a ja zakocha艂am si臋 w r贸偶owym kr贸liczku! 




Materia艂 z wierzchu jest milutki jak w ka偶dej puchatej podusi - przemilutki i s艂odki, jeszcze w tym r贸偶owym kolorze! 馃挅 sznureczek jest na gumce, otulony satynowym materia艂em, z tylu materia艂 rownie偶 jest satynowy, przyjemny dla twarzy, nic nie podra偶nia. Podobne widzia艂am kiedy艣 w Oysho, ale ceny nie pamietam dok艂adnie. Przes艂odka i 艣pi臋 w niej codziennie, nie budzi mnie juz 偶aden b艂ysk s艂o艅ca 馃槫 jedynym minusem jaki zauwa偶y艂am, jest to, 偶e nie przylega tak mocno do twarzy jak j膮 na艂o偶臋, guma nie jest a偶 tak mocna.



1 komentarz:

  1. 艢wietny blog! A nazwa mnie powali艂a, jest super! :D
    Czekam na wi臋cej post贸w i zostaj臋 wiern膮 obserwatork膮 :)
    Zapraszam r贸wnie偶 do siebie, mo偶e co艣 si臋 spodoba :
    blogbyaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅