04 kwietnia 2017

Paletka 35 cieni



Paletka 35 cieni ❤ (wydaje mi się,  ze wzorowana na Morphe)
zapłaciłam 9,39$ - teraz 11,89$
zamówiona 14.03, dotarła 28.03

taniej: https://goo.gl/7TzWJT (w feedbackach widzę podobna pigmentacja, za jakość nie ręcze)



Po nieudanym zakupie 11.11 logowanej paletki Morphe, która ma pigmentację, grzecznie mówiąc, do dupy, nie chciałam brnąc w ta markę ani żadne jej odpowiedniki.. znalazłam redenzje na grupie i skusiłam się na paletkę pełna fioletów (uwielbiam zarówno ja, jak i moja mama), ale tez matowych i mniej odważnych kolorów. Ta paletka jest przepiękna!! Posiada 35 cieni! Zarówno matowe jak i błyszczące. Do swatchow nie uzywalam żadnej bazy ani duraline, są bosko napigmentowane, osypuja się, wystarczy odrobine nabrać na pędzel i zdmuchnąć. Lepiej nabierał je mój pędzel z naturalnego włosia, niż sigma, który ma syntetyczne. Wystarczy delikatnie dotknąć palcem koloru z paletki - widać na filmiku 😍😍




Dotarła super zabezpieczona, opakowanie nienaruszone, cienie całe!

Nie wiem kiedy zacznę używać tych wszystkich paletek, ale ta musiałam miec! 💖






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz