01 czerwca 2017

Pierścionek Pandora

tańsza wersja pierścionka Pandory 
zamiast 159zł za 6,99$(26,12zl) 😀
zamówiony 19.04, dotarł 22.05



LINK: http://goo.gl/IulAlM




szczerze powiedziawszy, nie przepadałam nigdy za pierścionkami, uważałam je za zbędny balast, zapomniałam zawsze rano włożyć na palec itp 😀 ale jakoś wyrobiłam w sobie nawyk do codziennego zakładania przed wyjściem - szkoda, ze dalej do nawyków nie potrafię dołożyć siłowni 😂 

zamówiłam rozmiar 7 - nosze normalnie 14, przyszedł idealny 👌🏻 Te rozmiarówki są dziwne, ale tylko raz na kilkanaście zamówień, pierścionek w tym rozmiarze doszedł za mały, zawsze musi być ten pierwszy raz 😌




porównywałam wygląd pierścionka z internetem - fizycznie nie macałam w sklepie Pandory, zreszta wątpię czy bym znalazła taki sam model, mamy dość okrojona ilość towaru 😂 jest identyczny według mnie, a mam bardzo duża wadę wzroku (ślepiec 😂), wiec mogę jednak się mylić.






ma wybita próbę S925, prezentuje się na ręce ładnie, model jest bardzo ładny, idealny na ten sezon, kwiatek nadaje delikatności, fajnie bedzie wyglądać z sukienka 🙂🌸 jak będę kiedyś w większym salonie Pandory, na pewno poproszę o porównanie. ☺️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz