01 czerwca 2017

Zamiennik opaski GLOV

Hej kochane!


To zn贸w ja, Wasza ulubiona blogerka 馃槏
dzi艣 chcia艂abym przedstawi膰 zamiennik opaski GLOV - za 1,58$ :) tak kochane, 1,58$! Kto interesuje si臋 GLOV, wie, ze ich koszt to ko艂o 49,99! Tak! 49,99! Wiec specjalne dla Was prezentuje na swojej paskudnej mordzie moje cudo z Aliexpress!




Zam贸wiona 24.04, dotar艂a 12.05. Bawe艂niana, nie 艣mierdzia艂a, idealna do wieczornej piel臋gnacji - porannej tez, przed umyciem w艂os贸w, bo, UPS! Niszczy fryzur臋 馃ぃ jest elastyczna, posiada druciki kt贸re spokojnie mo偶na wygi膮膰, wygodna i komfortowa. Nic tylko bra膰 馃挅 ja ja uwielbiam, dzi臋ki niej mog臋 spokojnie na艂o偶y膰 偶el czy olejek na twarz, i wiem, ze moje cholerne w艂osy nie wejd膮 mi w oczy czy w usta.. a zdarza si臋 to cz臋sto :( 



LINK: http://goo.gl/giJm3K

Ca艂uski kochane 馃槝 馃槀

Ps. Przepraszam je艣li przeze mnie ma kto艣 koszmary nocne, nie ka偶dy mo偶e by膰 pi臋kny i m艂ody. 馃槶

Ps2. Poprzednie zdj臋cie musia艂am usun膮膰, mama zabroni艂a mi robi膰 z siebie b艂azna w internecie. XD

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz