16 lipca 2017

skarpetki - zdziwione księżniczki

skarpetki - zdziwione księżniczki 🙄
💰0,68$/para - teraz taniej
💳 6.05 📦 9.06






🔥http://goo.gl/TEq7jg

Co zobaczę fajne skarpetki, muszę je mieć!
Nieważne, ze komoda za mała, nie mogę jej już zamknąć, bo przerażająca ilość majtek i skarpet z Ali zaczyna być problemem - i tak kupiłam kolejne. 

'Baby'

Ano właśnie! 😃 rozmiarówka z metki od 23-25cm stopy, ale według mnie śmiało do 26cm, pokuszę się delikatnie o 27 jeśli nie lubicie ich mieć wysoko. Ja mam 25 i wyglada to jak na zdjęciach. Wykonane z czegoś ala bawełna, nie pocą się w nich stopy. Zakończone siateczka, wyglada to naprawdę fajnie 😃 jako, ze mam dziś dzień dresa piżamowego, będę w nich chodzić cały dzień, nawet dobiorę do tego puchate kapcie króliczki, maseczka na twarz, a co! 🙂






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz